lördag 5 februari 2011

Underbart med helg!

Så härligt med helg! Hela familjen är ledig så man kan mysa och göra vad man vill!
Idag kommer min syster upp från Karlskrona, ska bli roligt att träffas igen! Blir inte allt för ofta tyvärr och de 2 sista gångerna de varit uppe har vi varit sjuka, magsjuka, blää!
Men idag ska vi träffas iaf =)
Annars så har jag de sista dagarna packat upp varor i butiken och suttit och försökt få in dem i webbutiken, massa jobb men roligt är det ju =)
Vet dock inte riktigt hur jag ska få plats med alla nya varor, hmm...redan vuxit ur mitt lilla garage?? =D Får nog ta ett snack med lillebror snart, haha!
Som ni kanske förstår har jag inte hunnit scrappa nåt pga jobb men det suger i scraptarmen ska ni veta och jag hoppas det kan bli lite pysseltid i helgen!
Nä, dax för frukost och sen hoppas jag att vi hinner med en tur till söta Camilla som flyttar idag, kanske behöver hon lite hjälp?
Kram på er!

1 kommentar:

Yasmine sa...

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)
Pussar och Kramar
//LadyYasmine